Pasul 1

Contactează BAC și aplică

Primul pas în procesul de recrutare este să contactați BAC si să completați modelul de CV în formatul cerut de firmă.

Atenție! CV-ul este unica sursă de informație despre experiența dumneavoastră și prin el vă creați o carte de vizită pentru locurile de muncă vacante ale noastre și ale viitorului angajator.

Pasul 2

Interviul

Primul interviu este cu reprezentanții firmei BAC telefonic, pe Skype sau la sediul firmei.

Scopul acestui pas este de a ne întâlni, de a evalua abilitățile, cunoștințele de limbi străine și de a fi informat de oportuntitățile pe care noi le oferim.

Pasul 3

Viitorul angajator

După primul interviu trimitem CV-ul către angajatorii potriviți conform experienței și abilităților dumneavoastră.

Când sunteți acceptat de către un viitor angajator vă invităm la un al doilea interviu, iar apoi dumneavoastră și angajatorul veți lua decizia finală.

Pasul 4

Contractul de munca

În acest pas se stabilește data de începere a activității și contractul este semnat în cel mai scurt timp.