3 mins read
0 Comments

Toți candidații sunt Valoroși?

Toți candidații sunt Valoroși?

În primul rând hai să vedem care sunt criteriile după care un candidat este catalogat drept valoros. De multă vreme circulă pe toate rețelele de socializare și de recrutare un mesaj încurajator pentru fiecare dintre noi, cu siguranță l-ați citit de nenumărate ori, acesta vorbește despre prețul unui obiect și cum îi crește valoarea atunci când e pus în locul potrivit.

Valoarea nu este universal valabilă pentru orice companie, pentru că nu toți caută același lucru, ci se impune principiul unicității, fiecare companie alege ce reprezintă valoare pentru el și caută să identifice astfel aceeași valoare în candidații săi.

Punem să transpunem aceste lucruri într-un motto: Valorile care atrag valori.

Indiferent de poziția în care ne aflăm acum, angajat sau angajator, trebuie să avem aceste cuvinte întipărite în minte, deoarece ținând cont de ele putem ajunge să fim piesa care lipsește în planul mult visat de noi.

Un om cu principii sănătoase de viață, o să caute Companii care se lasă ghidate de trăsături comune, această regulă am stabilit deja că funcționează și în sens invers. Pentru fiecare meserie există calitățile, trăsăturile de caracter, abilitățile  și motivațiile necesare, dacă nu ești apreciat într-un loc, sau nu te simți eficient în domeniul ales de tine, poate că nu ești în locul potrivit, iar valorile tale sunt valoroase pentru o altă specializare.

 

De subliniat este faptul că fiecare persoană este valoroasă, are capacități unice și speciale de a investii corect în locul în care dorește să se așeze, doar că toate aceste daruri pe care le avem trebuie șlefuite, trebuie să investești în ele, să le “ uzi” constant, să le dai șansa să crească.

Evită timpii morți și luptă să găsești locul potrivit pentru tine. Știm că e greu și că este un proces de durată, însă îți va aduce satisfacția și liniștea la care ai visat cu mult timp în urmă.

O companie trebuie să îndeplinească 3 condiții: să ofere îndrumări pentru managementul companiei în ceea ce privește deciziile, să comunice obiectivele organizației tuturor clienților/candidaților curenți, cât și celor potențiali și nu în ultimul rând să ajute la atragerea talentelor de top prin intermediul valorilor comune pe care ambele părți le au.

O valoare de bază, care atrage oamenii, este echilibrul dintre viața personală și cea profesională. Mai departe, prețuirea diversității, acceptarea culturilor diverse, adaptarea și flexibilitatea, sunt principii importante. De ce? Este mai liniștitor să lucrezi cu oameni care acceptă colegi proveniți din culturi diferite/ minorități, decât să ai discuții constante privind egalitatea de șanse, la fel și cu adaptarea și flexibilitatea. În pandemie, aceste două trăsături au contat foarte mult, transpunerea locului de muncă în mediul online, neacceptarea și lipsa flexibilității pentru un program de muncă remote sau hibrid, ar fi dus la o scădere și mai mare pe piața muncii.

Valorile de bază pot contribui la succesul pe termen lung al ambelor părți, atâta timp cât ei văd că mediul de muncă este într-adevar sănătos și au fost implicați în îndeplinirea sarcinilor diverse.

Conform unei statistici Gusto Report 2016, 54% din angajați au spus că au rămas pe o poziție mai mult decât era în interesul lor. De ce? Tot ei au identificat și cauzele, acestea fiind strâns legate de faptul că datorită comunității au dezvoltat un sentiment de apartenență.

În fiecare dintre noi se naște sentimentul și nevoia de a fii parte din ceva măreț, evident, “mărețul ” are o definiție unică pentru fiecare dintre noi. O companie care dezvoltă în inima angajaților acest sentiment, este o companie care se poate baza pe angajații săi pe o perioadă lungă.

În 2023, îți urăm să știi să alegi valorile potrivite ție și să lupți pentru visurile tale, chiar acum cineva caută un om ca tine!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *